اشیانه عشقموناشیانه عشقمون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 34 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 28 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
محمدطاها جانمحمدطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

برای پسر گلمون محمد طاها

پیام سوم برای پسرمون

1393/11/27 14:06
نویسنده : مامان خانومی
184 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

مامان جونی سلام..

نایت اسکین

تازگیا یه پیام خوندم خیلی ازش خوشم اومده در مورد عید نوروز ، اینکه چند سال یکبار عید نوروز مصادف میشه با روز شنبه و اون سال سال خوش یمن و خوبی میشه این باور مردمان ایران باستان.

حالا میدونی چرا من این پیام دوست دارم؟؟؟؟

چون یکی از بهترین اتفاقی که میتونه بیفته تولد شماست که توی بهار امسال که شنبه به نوروز افتاده رخ میده عزیزم...

36_2_2.gif

حالا این پیام رو برات مینویسم که یادگاری داشته باشی..

لحظه تحویل سال ۹۴ ساعت ۲ و ۱۵ دقیقه و ۱۰ ثانیه بامداد روز شنبه اول فروردین است. خوب است بدانید که سال‌ها طول می‌کشد تا سال جدید در روز شنبه تحویل شود. نیاکان ما در صورت چنین اتفاقی آن را به فال نیک می‌گرفتند و خوش یمن می‌دانستند. به همین دلیل وقتی یک اتفاق غیر منتظره رخ می‌دهد می‌گویند: «شنبه به نوروز افتاده»؛ پس امسال را به فال نیک می‌گیریم...

شما قرار است ان شاالله اردیبهشت سال 94 به دنیا بیای گلم..

 تا پیام بعدی خدانگهدارت..

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان محمدپارسا
27 بهمن 93 20:15
ایشالله به شادی و صحیح و سالم کوچولوتون بدنیا بیاد به ما هم سر بزنید من با اجازتون لینکتون میکنم دوس داشتین شما هم لینک کنید
مامان خانومی
پاسخ
سلام مامان محمدپارسا ی گل...ممنونم از اینکه مهمون وبلاگ نی نی من شدید..حتما به وبلاگتون سر میزنم
خاله مائده
9 اردیبهشت 94 13:41
تا اینجای سال که واسه ما بد نبوده و من حس خوبی بش دارم.واسه شما که اصلا بد نبوده آقا محمد طاها چند وقت دیگه تشریف فرما میشن. هنوز باور نمیکنم