اشیانه عشقموناشیانه عشقمون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 34 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 28 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
محمدطاها جانمحمدطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

برای پسر گلمون محمد طاها

پیام هفتم برای پسرمون

1394/1/18 15:30
نویسنده : مامان خانومی
163 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

سلام گل پسرم...

سلام قند عسلم...

خوبی مامان..؟ببخشید انقد طول کشید تا بیام دوباره برات بنویسم..اخه مامان انقد که سنگین شده تنبلم شده..

البته همش به خاطر حمل شماست..

الان که دارم برات مینویسم وارد سال جدید شدیم یعنی سال 1394....پریدن برای شادی شکلک ها

بله درست فهمیدی همون سالی که که قرار شما توش به دنیا بیای..

یه سه هفته دیگه وروجک...نمیدونی من و بابایی چقد خوشحالیم...

سه روز پیش خانم دکتر بودم گفت همه چیز خوب و عالیه...خداروشکر..http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

این سه هفته حسابی حواسم بهت هست شما هم کم اذیت نمیکنی....

اذیتت کردنتم شیرین...مراقب خودت باش پسر گلم..

پسندها (4)

نظرات (2)

مامان محمدپارسا
23 فروردین 94 14:04
سل نوتون مبارک ایشالله نی نی تون زود بیاد تو بغلتون صحیح و سالم
مامان خانومی
پاسخ
سال نو شما هم مبارک ممنونم گلم
محجوب بانو
27 اردیبهشت 94 20:48
دوباره سلام عزیزم این شکلک های خوشکلت رو از کجا میاری خیلی نازن اگه زحمتی نیست وقتی تو وبم اومدی برام آدرش رو مینویسی البته ببخشیدا... ولی اینجوری دیگه حتما میای و برام نظر میزاری و خوشحالمون میکنی
مامان خانومی
پاسخ
سلام محجوب بانو.من تو گوگل سرچ میکنم شکلک های فانتزی برای وبلاگ موضوع مورد نظرم هم اضافه میکنم.چند صحفه هم باز میکنم و کپی توی متنم.حتما به وبتون سر میزنم