اشیانه عشقموناشیانه عشقمون، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 34 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 28 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
محمدطاها جانمحمدطاها جان، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

برای پسر گلمون محمد طاها

پیام دوم برای پسرمون

1393/11/27 13:48
نویسنده : مامان خانومی
166 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

سلام گل باغ زندگیمون

یکم سرم خلوت شه میام برات مطلب مینویسم کوچولو..

اوقات فراقتم میشینم پای اینترنت و از وبلاگ های دوست های نی نی وبلاگیت استفاده میکنم. جذاب ترین قسمتش دیدن سیسمونی هاشون.

36_2_27.gif

 

نگران نباش مامانی سیسمونی شما هم تقریبا کامل کامل...

فقط یکم از چیدمان اتاقت مونده تا بخوام کامل از اتاقت عکس بگیرم و بزارم توی وبلاگت ...

امیدوارم که خوشت بیاد عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مائده
9 اردیبهشت 94 13:47
آقای محمد طاها آقا یه روزی بزرگ میشی میای اینا رو میخونی و هی تو دلت میگی من چه مامان بابای خوبی دارم.ببین واسم چه کار کرده بودن. ده ساله دیگه رو فرض که میکنم باید همه چی خیلی فرق کنه البته اگه زنده بودیم.محمد طاهای شما که به امید خدا تو ده ساله خوش و خرمین ان شالله شایدم خواهر یا برادر کوچولویی داشته باشه منم نمیدونم شاید به آرزوم رسیدم واسه دعا کن مامان خانم
مامان خانومی
پاسخ
خاله من برات خیلی دعا میکنم...مامانم میگه خیلی زرنگیمطمئنم موفق میشید